Esports
Foto: Jèssica Colomina
10 de novembre del 2016
El CE Altafulla buscarà la victòria davant del cuer, el Cunit, després de plantar-li cara la passada jornada al gran Torreforta
El partit es disputarà el diumenge a les 17h a domicili
El primer equip del CE Altafulla torna a jugar a domicili. Tot i plantar-li cara al líder la passada jornada, els groc-i-negres van tornar amb derrota al Joan Pijuan. Un resultat del qual volen refer-se aquest cap de setmana, de nou lluny de casa. El partit es disputarà el diumenge a les 5 de la tarda.

En aquesta ocasió, els altafullencs visiten el camp del Cunit. A priori, un rival més assequible que se situa cuer a la classificació i que encara no ha sumat cap punt aquesta temporada.

Tot i això, tant el tècnic com la plantilla són conscients que en aquesta categoria cal tenir els peus a terra i sortir al camp a guanyar perquè qualsevol equip pot posar-te complicacions.

Més enllà de quin sigui el resultat d’aquest cap de setmana, el més important pels altafullencs, ara per ara, són les bones sensacions i la dinàmica positiva que estan oferint en les darreres setmanes. Sobretot, després d’un inici de lliga amb un joc molt lluny de l’esperat. Ara són desens amb 14 punts.
Social
Et recomanem
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla