Esports
Foto: Jèssica Colomina
09 de febrer del 2016
El CE Altafulla comença a preparar el partit contra un Banyeres que presenta moltes baixes respecte l’any passat
L’enfrontament tindrà lloc el proper diumenge 14 de febrer a les 17h a l’Estadi Municipal Joan Pijuan
Després de l’aturada de Carnaval, el primer equip del CE Altafulla ja ha començat a preparar el compromís del proper diumenge, quan rebrà a partir de les 5 de la tarda al Joan Pijuan el Banyeres. Un rival que presenta moltes baixes respecte la temporada passada, i que arriba a Altafulla en zona de descens.

El segon entrenador groc-i-negre, Jordi Araus, ha explicat que “sumar els 3 punts significaria acumular dues victòries consecutives”. A Banyeres ja van guanyar per 1 a 3.

Els altafullencs afronten el partit en onzena posició amb 24 punts. A hores d’ara acumulen 7 victòries, 2 empats, i 9 derrotes.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla