Esports
Foto: CE Altafulla
04 de setembre del 2017
El CE Altafulla, condicionat per les baixes, suma un punt en l’estrena en lliga
Els altafullencs es van presentar amb només 11 jugadors al camp del Calafell i jugant amb 10 van acabar aconseguir el gol de l’empat gràcies a Daniel Serrano
El CE Altafulla va arrencar la temporada esgarrapant un punt del camp del Calafell. Per aquest primer partit, Luis Rosado va comptar amb l’absència de mitja plantilla i es va presentar amb només 11 jugadors. Les coses se li van complicar encara més després que Moha Achraf avancés a l’equip local tot just començar el partit. La lesió de Tomás Anguita tampoc va ajudar a fer que l’equip es pogués refer, ja que va jugar l’últim tram del partit amb 10 futbolistes. Malgrat això, Daniel Serrano va aconseguir igualar el marcador en el 86’ fent l’1 a 1 definitiu.

Francesc Julià, president de l’entitat, considera l’empat “com a bo tenint en compte les circumstàncies”. En aquest sentit, ha explicat que les múltiples baixes que ha patit l’equip són una cosa habitual pels compromisos laborals que tenen la majoria de jugadors que treballen durant l’estiu al municipi. Respecte a això, ha dit que el club ho afronta amb “normalitat i tranquil•litat” aquesta situació. Malgrat això, l’equip va disposar de diverses ocasions per aconseguir un millor resultat, tot i que no les va poder materialitzar fins als darrers minuts del partit.

El president del CE Altafulla també ha dit que “quan comences la temporada, el que volen els entrenadors és aconseguir 3 punts”. Després de no fer-ho possible en aquesta primera jornada, ara “tocarà treballar fort en el pròxim partit a casa per intentar assolir la primera victòria i començar a sumar de tres en tres”, ha insistit.

El pròxim partit de l’Altafulla es disputarà aquest dissabte a dos quarts de 6 de la tarda a l’Estadi Municipal Joan Pijuan. El rival serà la Riba, que també arribarà a la cita després de sumar un punt contra el Llorenç.
Francesc Julià, president del CE Altafulla
Francesc Julià, president del CE Altafulla
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla