Esports
Foto: CE Altafulla
02 de juny del 2017
El CE Altafulla estrena el I Altafulla Summer Trophy aquest dissabte
Es tracta d’una competició que es desenvoluparà per categories aquest mes de juny amb la participació d’una quinzena d’equips catalans
El CE Altafulla dóna el tret de sortida aquest cap de setmana a la primera edició de l’Altafulla Summer Trophy. El president de l’entitat, Francesc Julià, ha explicat que es tracta d’una competició que es desenvoluparà per categories durant tot aquest mes de juny amb la participació d’una quinzena d’equips d’arreu de Catalunya.

El torneig en categoria Benjamí serà l’encarregat d’iniciar la competició aquest dissabte, i el diumenge serà el torn de la categoria Femenina.
El campionat Benjamí es disputarà el 10 de juny; l’Aleví, l’11 de juny; i l’Infantil, el 17 de juny.

El Nàstic, l’Escola Valls, l’Escola de Futbol Tarragona, l’Atlètic Bellvei, el Salou, l’Icomar, o el Futbol Vila-seca, seran alguns dels clubs amb representació en aquesta primera edició del trofeu altafullenc.
Francesc Julià, president del CE Altafulla
Francesc Julià, president del CE Altafulla
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla