Esports
Foto: Jèssica Colomina
10 de setembre del 2021
El CE Altafulla i el CF L’Arboç disputen aquest dissabte el Trofeu Joan Pijuan
Els altafullencs tindran davant a un dels candidats a lluitar per l’ascens al Grup 3 de Tercera Catalana
El CE Altafulla i el CF L’Arboç s’enfronten aquest dissabte, a partir de les 18h, en una nova edició del Trofeu Joan Pijuan, que s’emmarca en el programa d’actes de la Festa Major Votiva del Quadre de Sant Antoni.

El partit suposa, a més, l’últim amistós de la pretemporada per al conjunt dirigit per Raúl Tudela. Els resultats durant el període de preparació han deixat alguns dubtes de cara al debut a la lliga, i el vestidor pretén esvair-los amb una victòria, que de pas serveixi per dedicar el trofeu a l’afició.

Els altafullencs tindran davant a un dels candidats a lluitar per l’ascens al Grup 3 de Tercera Catalana. Un vell conegut, que s’ha reforçat a consciència amb un davanter que aterra del Vilanova, Raúl Perea, i dos golejadors com Hugo Giménez i Zaka Meftah.

El partit és obert al públic. Dins del Joan Pijuan s’haurà de dur mascareta i complir amb la distància d’1,5 metres entre persones o grups bombolla que no convisquin junts.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla