Esports
Foto: CE Altafulla
19 de febrer del 2024
El CE Altafulla inicia la segona volta amb una victòria patida davant l’Espluga de Francolí (2-1)
Les abelles remunten de la mà de Marina Rodríguez i Laia Gutiérrez, i se situen a un punt de la tercera plaça
El CE Altafulla ha iniciat la segona volta a la Lliga Femení 7 TGN amb una victòria treballada, i patida, davant la UE L’Espluga de Francolí amb un resultat ajustat de 2-1. Les abelles, de fet, han hagut de capgirar el gol inicial de les visitants, amb autoria de Leila Calbet (4’), quan encara no s’havien complert els primers cinc minuts.

Després d’arribar al descans amb el 0-1, l’inici del segon temps ha començat de la millor manera amb el gol de Marina Rodríguez (41’), la màxima golejadora de l’equip amb 35 gols. I superada l’hora de joc, Laia Gutiérrez (65’), de penal, ha culminat la remuntada.

L’entrenadora Elsa Gutiérrez ha reconegut que ha sigut un partit “més complicat d’allò que esperàvem” en què han patit en la primera part, mentre que en la segona han reaccionat per capgirar la situació.

Igual que en el partit anterior contra l’Icomar, les altafullenques han pogut defensar la renda per celebrar la victòria al final dels 80 minuts; una victòria que les manté quartes amb 39 punts, i a només un del Constantí, que ha perdut contra la Riera (3-2). El diumenge, a les 12h, visiten al CD Vallmoll (12h).
Elsa Gutiérrez, entrenadora del CE Altafulla
Social
Et recomanem
Debat literari amb Isabel Olesti - 'Àlbum d'amors complicats'
19 de setembre a les 18h al Museu Etnogràfic
Organitza: Club de lectura de relat curt Biblioteca d'Altafulla
Cineclub Altafulla Link: 'La Estrella Azul'
19 de setembre a les 20h a La Violeta
Entrada general 5€. Socis i menors de 25 anys, 2€
Taller creatiu: Estampació amb plantes silvestres
Dissabte 20 de setembre de 10h a 14h a la Finca del Canyadell
Preu: 30 euros (esmorzar i material inclòs)
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla