16 de setembre del 2016
El CE Altafulla rep el Valls Atlètic aquest diumenge a la tercera jornada de lliga
Segons l’entrenador groc-i-negre, Luis Rosado, el rival d’aquest cap de setmana “és dels més forts, i acabarà la temporada entre els tres primers”
La tercera jornada de lliga arriba a l’Estadi Municipal Joan Pijuan. El CE Altafulla torna a trobar-se amb un rival difícil per tercer cap de setmana consecutiu, i aquest diumenge, a les 18h, rebrà la visita del Valls Atlètic.
L’equip vallenc va finalitzar la temporada passada en setena posició després de fregar l’ascens fa dos anys. L’entrenador groc-i-negre, Luis Rosado, ha explicat que “és dels més forts de la categoria”, i ha vaticinat que “acabarà la temporada entre els tres primers classificats”. L’Altafulla afronta el partit a casa amb il·lusió i sense complexes, però Rosado no amaga la dificultat de l’enfrontament.
Els altafullencs vénen de donar la sorpresa al camp del Llorenç i guanyar 2-3 la setmana passada, i presenten novetats per aquest cap de setmana. Àlex Ribes i Genís Cañas han entrenat amb els seus nous companys des de dilluns, i es podrien estrenar aquest mateix diumenge amb la samarreta groc-i-negra.
La única baixa confirmada del Centre d’Esports és la d’Albert Roca, que va ser expulsat a la primera jornada de lliga i va ser sancionat amb dos partits. L’Altafulla-Valls Atlètic serà el partit que tanqui la jornada, i és l’únic enfrontament de la temporada al Joan Pijuan que es disputarà en diumenge.
La retransmissió del partit es podrà seguir en directe a través d’Altafulla Ràdio a partir de les 18h.