Esports
Foto: Jèssica Colomina
16 de març del 2015
El CE Altafulla s’imposa per 1 a 0 al Pla de Santa Maria i s’allunya de la zona de descens
L’equip femení ha empatat a 1 a casa contra el Constantí
Victòria vital la que ha aconseguit aquest diumenge el primer equip del CE Altafulla contra el Pla de Santa Maria a l’Estadi Municipal Joan Pijuan. El conjunt de Jordi Castro s’ha imposat per la mínima amb un gol de Robert Cuñat al minut 42 del partit. Un resultat que s’ha mantingut fins al final de l’enfrontament, i que el fa avançar una mica més cap a l’objectiu de la permanència. Ara se situa en tretzena posició amb 29 punts.

L’afició ha tornat a fer més fàcil un partit que l’entitat groc-i-negra ha titllat de “tens i dur”, i que ha acabat amb un resultat “curt”, després que l’àrbitre anul·lés dos gols de Pol Inglés.

Qui no ha aconseguit sumar els tres punts aquesta jornada ha estat el conjunt femení de l’entitat, que ha empatat a 1 contra el Constantí. El gol d’Eva Gutiérrez no ha estat suficient per deixar la victòria a casa. Les noies són quartes amb 24 punts.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla