Esports
Foto: Jèssica Colomina
06 de maig del 2016
El CE Altafulla visita aquest diumenge al migdia el camp del Santa Coloma de Queralt
Segons el tècnic “un camp difícil davant d’un equip que no es rendeix, i en què caldrà lluitar els 90 minuts per endur-se els punts a casa”
El primer equip del CE Altafulla visita aquest diumenge a les 12 del migdia el camp del Santa Coloma. Segons paraules del tècnic, Jordi Castro, “un camp difícil davant d’un equip que no es rendeix, i en què caldrà lluitar els 90 minuts per endur-se els punts a casa”.

A casa, els groc-i-negres acumulen tres victòries consecutives; però a domicili arrosseguen les derrotes als camps del Riudoms i del Tancat. Tot i ser un rival complicat el Santa Coloma, l’Altafulla no s’hi juga res. L’objectiu aquesta temporada era la salvació, i ja la té a la butxaca. Tot i això, la plantilla, que comptarà amb les baixes de Montes, Felipe, Nieto, i Dani, espera fer un bon paper.

Els homes de Jordi Castro viatgen a la Conca de Barberà en dotzena posició amb 37 punts.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla