Esports
02 de juny del 2015
El CE El Catllar tanca la temporada sense aconseguir el premi de l’ascens
Malgrat no haver aconseguit pujar de categoria, el tècnic, Àngel Garcia, ha fet una valoració molt positiva de la campanya
Després d’una temporada per emmarcar, el CE El Catllar tanca la temporada sense el premi de l’ascens a la Tercera Divisió Nacional. Els homes d’Àngel Garcia posen el punt i final a la campanya en tercera posició del grup segon de la Primera Catalana amb 63 punts.
Malgrat no haver aconseguit pujar de categoria, el tècnic, Àngel Garcia, ha fet una valoració molt positiva d’una temporada que ha qualificat “d’excel·lent i perfecta”. Ha destacat un “equip molt madur, tot i la joventut dels jugadors”.

Àngel Garcia es va reunir la setmana passada amb l’equip directiu per tractar la seva continuïtat al capdavant del conjunt el proper curs. Una decisió que acabaran de prendre en les properes setmanes. Aquest dimecres es tornen a reunir les dues parts.

S’han de definir els objectius, i els recursos i els mitjans necessaris per aconseguir aquestes fites. Ara, però, reconeix que és moment de descansar i de gaudir dels bons resultats assolits.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla