Esports
Foto: CE Rítmica Torredembarra
24 de març del 2022
El CE Rítmica Torredembarra obté cinc medalles en la 1a Fase de la Copa Catalana de Nivell 2 i 3
Leire Solé encapçala els bons resultats de la delegació torrenca amb el triomf en la categoria Junior individual
El Club Esportiu Rítmica Torredembarra va participar el passat diumenge en la 1a Fase de la Copa Catalana de Nivell 2 i 3, que va tenir lloc a Santa Coloma de Farners. Les gimnastes van superar “la primera prova de foc” amb bona nota, com reconeix l’entitat a través de les xarxes socials per les cinc medalles aconseguides, i la resta de resultats.

En la competició individual, Leire Solé va aconseguir la medalla d’or en la categoria Junior, mentre que la seva companya Lucia Caro va fer 11a. En Infantil, Salomé Heredia va obtenir la medalla de bronze, i Natalia Fuster va fer 10a. En Aleví, Alma Burgos també va pujar al 3r esgraó del podi, mentre que Nadia Mesaglio i Jula Todo van fer 13a i 14a, respectivament. I en la categoria Benjamí, Aina Camarilas es va endur el bronze, amb Marina Català i Elia Sánchez fent 5a i 6a.

En la modalitat d’equips, el conjunt Benamí de Nivell 2 va assolir la medalla de plata, i el conjunt Junior de Nivell 3 va fer 5è.

Les gimnastes del CE Rítmica Torredembarra ja treballen de cara a la 2a fase de la Copa Catalana de Nivell 2 i 3, que tindrà lloc el 9 d’abril en una seu per determinar.
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla