Foto: CEVOL Torredembarra
09 de desembre del 2019
El CEVOL Torredembarra compleix i s’adjudica el triomf a la pista del Roquetes (0-3)
L’equip de Christian Vives manté la segona plaça abans del duel directe davant el Sabadell el pròxim diumenge al Pavelló Sant Jordi
El CEVOL Torredembarra ha complert els pronòstics i ha sumat els 3 punts a la pista del CV Roquetes al guanyar per 0 a 3, un marcador que reflecteix la diferència que hi ha a la classificació entre el penúltim i el segon classificat. El torrenc Gregori Bordas, però, ha reconegut que ha estat un partit “molt dur”.
El duel ha començat amb un 14 a 25 que feia presagiar un partit més senzill del que acabaria sent. I és que els locals han portat al límit als del Baix Gaià en el segon set, que s’ha resolt amb un 28 a 30. Els torrencs han recuperat la solidesa que els caracteritza en el tercer set i han assegurat la victòria amb un marcador de 18 a 25.
La victòria a les Terres de l’Ebre permet que el CEVOL mantingui la segona posició abans del cara a cara amb el CN Sabadell al Pavelló Sant Jordi. Els del Vallès Occidental també han guanyat el Balàfia Lleida (3-1) i segueixen tercers, a un punt dels del Baix Gaià.
El duel del pròxim diumenge (10.00 h) serà l’últim de la primera volta i del 2019.
Gregori Bordas, jugador del CEVOL
Gregori Bordas, jugador del CEVOL