Esports
Foto: CEVOL Torredembarra
10 de març del 2025
El CEVOL Torredembarra doblega al CV Monjos i fa un pas de gegant cap a la permanència (3-0)
El primer equip femení perd estrepitosament a la pista del CV Barberà i deixa escapar l’opció d’apropar-se a la promoció (0-3)
El CEVOL Torredembarra ha fet un pas important per assolir la permanència al Grup B de la Primera Nacional masculina amb la victòria d’aquest dissabte a la tarda en el duel directe davant el CV Monjos. Els del Baix Gaià han mantingut el nivell de l’últim compromís i han sigut molt superiors al seu rival per imposar-se amb un 0-3 que els permet distanciar-se del descens. La confiança, remarca l’entrenador Iñaki Bescós, ha sigut clau.

L’equip d’Iñaki Bescós era conscient que bona part de les opcions de salvar-se implicaven superar als de l’Alt Penedès, i així ho ha constat des de l’inici amb un 25-19 en el primer set. Ha sigut un set competit en comparació amb el segon en el qual s’ha imposat per 25-10. Amb el duel encarrilat, només ha hagut de posar la rúbrica amb un parcial de 25-18.

La victòria fa que la Torre pugui fins a la 8a plaça amb 18 punts, tres més que la zona de descens que marca els Monjos. Ara, dissabte tindrà un repte totalment diferent a la pista del 4t classificat, el CV Pòrtol (16h), en la qual un nou triomf el deixaria molt a prop de la salvació.

PRIMERA CATALANA | PAS ENRERE DEL FEMENÍ EN LA LLUITA PER LA PROMOCIÓ D’ASCENS

La creu de la jornada per als amateurs del CEVOL Torredembarra ha sigut el femení, que ha perdut a la pista del CV Barberà per 3-0 i fa un pas enrere en les aspiracions de jugar la fase d’ascens a la Primera Nacional. Les del Baix Gaià venien de completar dos bons partits, i aquesta vegada han mostrat una versió que res té a veure, com ha reconegut el tècnic Òscar Aliseda.

La Torre ha començat amb mal peu, perdent el primer set per 25-11. En el segon ha millorat considerablement, però la reacció ha sigut insuficient i ha tornat a cedir per 25-23. La frustració per quedar-se tan a prop d’empatar i la inèrcia del matx ha fet que en el tercer set tornessin a oferir un rendiment força baix amb un 25-14.

La derrota manté la Torre última amb 10 punts, a vuit de la cinquena plaça que dona dret a jugar la promoció d’ascens. El diumenge rep a un altre equip implicat en la lluita, el Vòlei Vilassar (11h), amb l’obligació de refer-se ràpidament per mantenir les seves opcions.
Iñaki Bescós, entrenador del CEVOL Torredembarra
Òscar Aliseda, entrenador del CEVOL Torredembarra
Social
Et recomanem
Dia de l'Arbre i Festa de l'Olla
15 de març
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Cicle Cinexic: Petzi i la mar salada
16 de març a les 11:30h a La Violeta
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Òmnium Cultural
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla