Esports
Foto: CF Reus Deportiu
27 de maig del 2016
El CF Reus d’Alberto Benito té aquest diumenge contra el Ràcing de Santader una cita amb la història
Els homes de Natxo González afronten la tornada amb prudència, tot i el gran resultat assolit al Sardinero
Sentiments contraposats els que es viuen aquests dies a Reus. Després de golejar per 0 a 3 el Ràcing de Santader a domicili, els homes de Natxo González han de mantenir el resultat i fer un bon paper aquest diumenge a les 6 de la tarda a casa en el partit de tornada.

L’ambient que es respira, tant al vestidor com entre l’equip directiu i els aficionats, és de prudència, però alhora és inevitable amagar la il·lusió i el desig d’aconseguir una fita històrica per l’entitat: l’ascens a la Segona Divisió. El president, Xavier Llastarri, ha explicat als micròfons d’aquesta casa que el passat cap de setmana “vam fer un pas molt important, però que encara queden 90 minuts per disputar”.

L’afició tornarà a acompanyar el seu equip aquest diumenge a l’Estadi Municipal. Entre ells, mols altafullencs s’hi desplaçaran per viure en primera persona el que podria esdevenir el major èxit en la trajectòria esportiva del lateral dret del CF Reus, Alberto Benito.
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla