Esports
Foto: CFP Torredembarra
23 de juny del 2016
El CFP Torredembarra finalitza vuitè a la lliga espanyola de futbol platja
Aquest dilluns s’inicia el campus d’estiu de l’entitat
La fortuna no ha acompanyat al CFP Torredembarra a la lliga espanyola de futbol platja que s’ha disputat a Cadis. El conjunt del Baix Gaià ha finalitzat la competició en vuitena posició després de caure a la tanda de penals a la ronda de quarts de final.

Els torrencs, després d’un bon inici de competició, es van classificar en segon lloc a la fase de grups. A la ronda de quarts de final, els del Baix Gaià s’han vist les cares amb el Bala Azul de Múrcia, on, després d’empatar a 4, la tanda de penals ha suposat l’eliminació dels homes de Gómez.

Un cop allunyats de la lluita pel títol, i amb la cinquena plaça en joc, l’equip es va deixar anar de manera inevitable. L’entrenador de l’equip blanc-i-blau, Llorenç Gómez, s’ha mostrat “molt content i orgullós” del bon paper dels seus, i ha lamentat que només la “mala sort” els ha impedit arribar més lluny.

Es tracta d’un equip molt jove, amb una mitjana de 22 anys, on 8 dels 11 futbolistes són naturals de Torredembarra. Gómez ha reconegut estar molt il·lusionat amb el futur del club i els seus integrants, i ha valorat que “el futur del futbol platja es troba a Torredembarra”.
Els propers reptes del club són un nova competició, la Copa Catalunya que disputaran en dues setmanes, i el campus d’estiu del club, que dóna el tret de sortida aquest proper dilluns a la torrenca platja de la Paella.

El CFP Torredembarra està en constant creixement, i prova d’això és que la intenció de l’entitat és crear els equips cadet i femení a curt termini, i seguir apostant pel juvenil, un equip que cercarà repetir el campionat de Catalunya que ja va aconseguir la temporada passada.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla