Esports
06 de març del 2015
El CFS Altafulla acumula una nova baixa per lesió
Davant la manca d’efectius, el conjunt d’Oscar Prieto ha incorporat a les seves files una jugadora de Castelldefels, de divisió de plata
Nova lesió al primer equip del CFS Altafulla. Un nou trencament greu al genoll d’una de les jugadores que probablement l’allunyarà dels terrenys de joc tota la temporada, se suma a les que coneixíem ara fa uns dies d’Andrea i Adriana. Aquesta última ja ha començat a córrer, però l’Andrea encara haurà d’esperar unes setmanes per tornar a jugar.

No tot són males notícies, però. El conjunt d’Oscar Prieto ha incorporat aquesta setmana a les seves files una jugadora de Castelldefels provinent de la divisió de plata. Un nou fitxatge que resoldrà alguns dels problemes de manca d’efectius de l’equip. Hi ha pendent una segona incorporació. En aquest cas, però, la jugadora de moment s’entrena amb la plantilla ja que mai ha jugat en aquesta categoria.

El rival d’aquesta jornada és l’Esparreguera, un conjunt que no els porta gaire bons records a les d’Altafulla. Sentim el tècnic, Oscar Prieto.

El partit es disputarà aquest dissabte a dos quarts de 9 del vespre al Pavelló Municipal El Castell.
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla