Esports
Foto: CFS Altafulla
01 de desembre del 2017
El CFS Altafulla afronta un repte majúscul a la pista del Caldes
Les noies de José Valero visiten la pista del líder destacat de la categoria en el seu retorn a la competició
El CFS Altafulla visita aquest dissabte la pista del CN Caldes FS en el partit corresponent a la 9a jornada de lliga de la Divisió d’Honor Femenina. L’equip del Vallès Oriental és líder en solitari i, per tant, no serà un compromís gens fàcil per les altafullenques.

El Caldes suma 21 punts al seu caseller, 3 més que el segon classificat, i els seus números són espectaculars. Dels vuit partits que ha jugat, n’ha guanyat set i només n’ha perdut un. Pel que fa la diferència de gols, n’ha marcat 34 i n’ha encaixat vuit. Així doncs, assaltar el Pavelló Municipal Bugaray és un objectiu francament complicat.

Malgrat tot, José Valero recupera dues de les jugadores més importants de l’equip. Adriana Pérez i Susana Mallén han posat punt i final a la seva aventura al Mundial de Balaguer amb la Selecció Catalana i ja tornen a estar a disposició del tècnic.

El partit es disputarà a partir de dos quarts de 4 de la tarda.
Social
Et recomanem
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla