Esports
Foto: CFS Altafulla
27 de gener del 2017
El CFS Altafulla atura la competició aquest cap de setmana
Les lligues no es reprendran fins el proper 4 de febrer. En el cas del conjunt Femení, no jugarà fins el dia 11 contra el Ripollet
Jornada de descans per al CFS Altafulla. La Federació Catalana de Futbol atura la competició aquest cap de setmana, i les lligues no es reprendran fins el proper 4 de febrer. En el cas de l’equip Femení de l’entitat, no tornarà a jugar fins el dia 11 a les 6 de la tarda contra el Ripollet. Les noies havien d’enfrontar-se el proper cap de setmana al Platense Calafell, que s’ha retirat de la competició.

Tot i no baixar la guàrdia, les altafullenques encaren la jornada de descans amb tranquil·litat, i és que continuen compartint el lideratge de la Divisió d’Honor Catalana amb el Sabadell.

Qui sí que reprendrà la competició el proper 4 de febrer és el conjunt Aleví de l’entitat Ho farà a casa, a partir de les 9 del matí, contra la Pobla de Montornès.
Per la seva banda, l’Infantil visitarà la pista del Vinyols, també el dia 4, a dos quarts d’1 del migdia.
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla