05 d'octubre del 2026
El CFS Altafulla ‘B’ assalta el Pavelló Sant Jordi i s’endu el derbi contra el Torredembarra Futsal (3-4)
Els groc-i-negre sentencien en la segona part mentre que els blanc-i-blau han reaccionat massa tard per salvar un empat
El primer derbi del Baix Gaià al Grup 11 de Segona Catalana s’ha resolt amb una victòria del CFS Altafulla ‘B’ a la pista del Torredembarra Futsal CE amb un resultat de 3-4. Els altafullencs, que no havien jugat en la jornada inaugural, han sumat els primers tres punts, mentre que els torrencs continuen sense puntuar després de dues setmanes de competició.
El Torredembarra ha colpejat pràcticament des del xiulet inicial amb l’1-0 (1’). L’avantatge, però, ha durat poc, perquè Francisco Sardans (9’) ha restablert l’empat abans dels primers 10 minuts. El marcador ja no s’ha mogut abans del descans i els dos conjunts han marxat als vestidors amb l’1-1.
A la represa, el filial groc-i-negre ha aconseguit decantar el duel. Àlex Blanco (22’) ha completat la remuntada, Aleix Roberto (26’) ha ampliat la diferència i novament Blanco (34’), amb el seu segon gol, ha situat un 1-4 que semblava encarrilar definitivament el triomf visitant.
El Torredembarra, però, ha reaccionat en el tram final. Adrian Guerrero ‘Carriqui’ (36’) ha retallat distàncies i Roger Farreny (40’) ha establert el 3-4, tot i que ja no hi ha hagut temps per completar la remuntada.
D’aquesta manera, l’Altafulla ‘B’ s’emporta els tres punts d’un derbi que ha mantingut l’emoció fins al final per situar-se sisè amb 3 punts, mentre que la Torre es manté com el fanalet vermell del grup. La competició s’atura una setmana, i els nostres representants no tornaran a jugar fins al 17 i 18 d’octubre.