Esports
30 d'octubre del 2015
El CFS Altafulla buscarà sumar aquest cap de setmana la seva primera victòria com a local
L’equip Aleví s’enfronta el dissabte a les 9:30h al Mare Molas de Reus; i el conjunt Femení rep a les 18h al Santa Coloma
El CFS Altafulla juga a casa aquest cap de setmana. El dissabte a dos quarts de 10 del matí, el conjunt Aleví de l’entitat rep al Mare Molas de Reus. Els del Baix Camp acumulen una derrota, i el passat cap de setmana van descansar. Per la seva banda, els altafullenc, han començat amb molt bon peu la competició. Venen de guanyar a domicili per 5 a 8, i líders del Grup 4 de la Primera Divisió.

L’equip Femení espera sumar aquest cap de setmana la seva primera victòria. L’empat de la passada jornada li va donar un punt, que el situa en onzena posició, i resta a l’espera encara de disputar el partit suspès de la primera jornada contra el Ripollet. El dissabte a les 6 de la tarda reben a casa el Santa Coloma, que ha perdut en els seus dos primers enfrontaments.
Social
Et recomanem
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
9 de febrer de 10h a 14h a l'Era del Senyor
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Copa Catalunya de BTT Infantil
15 de febrer a les 12h al Parc de Safranars
Més informació a: www.ciclisme.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla