Esports
23 de maig del 2016
El CFS Altafulla cau per 11 a 2 a la pista de l’Hospitalet Bellsport A
El proper diumenge les altafullenques posaran el punt i final a la temporada a casa contra el segon classificat, l’Esparreguera
Tot i estar per sota en la classificació, el tècnic de l’equip Femení del CFS Altafulla, Arturo Tamurejo, sempre ha alertat que en la Divisió d’Honor Catalana cal tenir en tot moment els peus a terra. I és que, malgrat enfrontar-se a un equip a priori inferior, qualsevol rival pot posar les coses difícils. Les noies visitaven la pista de l’Hospitalet Bellsport A, on han caigut per un contundent 11 a 2. Els gols altafullencs han estat obra de Marina Sarrià, que ha pujat el marcador en el 2 a 1 i en el 6 a 2.

El proper diumenge dia 29 a les 12 del migdia les altafullenques posaran el punt i final a la temporada a casa contra el segon classificat, l’Esparreguera.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla