Esports
Foto: Recurs
02 de febrer del 2018
El CFS Altafulla dona el tret de sortida a la segona volta de la competició contra el FS Aliança Mataró
Les noies de José Valero reben un rival directe per estar a la zona alta de la classificació
El CFS Altafulla rebrà el FS Aliança Mataró en el partit corresponent a la tretzena jornada de la Divisió d’Honor, que coincideix amb l’inici de la segona volta. En el partit d’anada, les altafullenques van imposar-se per 2 gols a 4.

L’equip de José Valero va tancar la primera part de la temporada amb 17 punts de 36 possibles. Per tant, l’objectiu de lluitar per les posicions capdavanteres sembla llunyà. Per això és imprescindible començar la segona meitat de la temporada amb una victòria. A més, el Mataró és cinquè classificat amb 22 punts i la distància es podria reduir a 2 unitats.

Casualment, les barcelonines també encadenen dues derrotes consecutives després de caure contra dos dels tres primers classificats. En l’aspecte golejador, compten amb tres jugadores destacades: Cristina Vázquez, Maria Espinar i Anna Munné, autores de set, nou i onze gols, respectivament.

El partit es disputarà aquest dissabte a les 8 de la tarda al Pavelló Municipal d’Altafulla.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla