Esports
Foto: CFS Altafulla
29 de març del 2017
El CFS Altafulla fa una crida als joves del municipi per formar part de l’entitat
El club disposa a dia d’avui de molt pocs jugadors en les categories de base
El Club Futbol Sala Altafulla no compta amb prou infants per conformar equips en les diferents categories. Per fer front a aquesta situació, han acordat a l’última junta fer una crida per animar a pares i mares a que els fills provin aquest esport i donar així suport a l’entitat.
Després d’una reunió entre els pares i la junta, les famílies han sumat esforços per fer la crida.

Aquesta iniciativa s’ha dut a terme amb l’objectiu d’aconseguir que el proper any comptin amb més jugadors. Preveuen que el conjunt Cadet no pugui tenir equip en un futur, perquè només seran tres els nens d’aquesta edat que formen part de l’entitat. L’organització ha buscat, sense èxit, jugadors a les poblacions del voltant.

Els infants que s’animin a provar aquest esport poden assistir a algun dels entrenaments, els dilluns de 7 a 8 de la tarda, o els dimecres de 6 a 7 de la tarda al Poliesportiu Municipal.
Margarita Mardones, mare d'un dels jugadors
Margarita Mardones, mare d'un dels jugadors
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla