Esports
Foto: Altafulla Ràdio
21 de maig del 2018
El CFS Altafulla – Femení Tortosa-Ebre, suspès per incompareixença de les visitants
L’equip de José Valero sumarà tres punts sense haver jugat i mantindrà les seves opcions de lluitar per a la cinquena posició
El CFS Altafulla – Femení Tortosa-Ebre que s’havia de disputar aquest dissabte ha quedat suspès perquè les visitants no s’han presentat al partit. De fet, només s’han desplaçat dos representants de l’entitat per firmar l’acta i evitar una sanció econòmica pel club.

Per tant, el conjunt altafullenc guanyarà tres punts sense haver disputat el que havia de ser el darrer partit de la temporada al Pavelló Municipal d’Altafulla. D’aquesta manera, tindrà l’oportunitat de disputar la cinquena posició en la darrera jornada del campionat juntament amb el FS Aliança Mataró, la Penya Esplugues i l’Escola FS Jordi Torras.

La 26a i última jornada es disputarà el pròxim cap de setmana. L’equip de José Valero serà l’encarregat de cloure la temporada a la pista de l’Estell Vallseca. El partit es disputarà el pròxim diumenge a un quart de 9 del vespre. Per tant, les altafullenques ja coneixeran els resultats del Mataró, que jugarà a casa davant el CN Caldes; la Penya Esplugues, que rebrà el Salou CFS; i l’Escola FS Jordi Torras, que farà d’amfitrió davant el FS Ripollet.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla