Esports
Foto: Recurs
15 de gener del 2018
El CFS Altafulla guanya a la pista del Femení Tortosa-Ebre i dóna un salt a la classificació
Les noies de José Valero assoleixen la segona victòria consecutiva i somien amb seguir escalant posicions per apropar-se a la part alta de la taula
El CFS Altafulla va estrenar el 2018 amb una important i treballada victòria. La visita a la pista del Femení Tortosa Ebre podia resultar senzilla per ser l’últim classificat, però finalment va convertir-se en un partit trampa.

De fet, la primera part va finalitzar amb un mínim avantatge per les altafullenques. Adriana Pérez va estrenar el marcador a un minut d'arribar al descans amb el seu 13è gol de la temporada.

En l’inici del segon temps, Marina Sarrià va ampliar la diferència marcant el 0 a 2 amb el qual semblava encarrilar el partit. No obstant això, les locals no van renunciar a treure un resultat positiu. Fruit d’això, el Tortosa-Ebre va ser capaç de retallar diferències al 26’ per mitjà de Sandra Gavalda.

Amb 14 minuts per endavant, les altafullenques van saber administrar el seu avantatge. Alhora, també van intentar ampliar la diferència, tot i que no ho van aconseguir. Finalment, el resultat va ser d’1 a 2.

La victòria permet al CFS Altafulla escalar fins a la 8a posició amb 14 punts. Cal recordar que té dos partits pendents, contra el Ripollet i el Jesús y María, que el podrien portar al TOP-5 de la classificació.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla