Esports
Foto: TAC12
30 d'abril del 2018
El CFS Altafulla perd a la pista de la Penya Esplugues per 2 a 1
L’equip de José Valero perd la sisena posició en benefici del seu rival i s’allunyà de la quarta posició
El CFS Altafulla ha perdut contra la Penya Esplugues en el partit corresponent a la jornada número 23 de la Divisió d’Honor. El duel era capital de cara a les aspiracions de l’equip de mantenir la sisena posició i lluitar per la quarta plaça.

El partit, però, ha respost al que s’esperava tenint en compte la igualtat d’ambdós equips a la taula classificatòria. De fet, les locals han decidit el partit en dues accions pràcticament seguides abans d’arribar al descans. Cristina Gómez ha inaugurat el marcador en el minut 16, mentre que Núria Becerra ha ampliat la diferència en el 19.

La resposta de les altafullenques no s’ha produït fins als darrers instants del xoc. Meritxell Meroño ha escurçat el marcador amb el 2 a 1, quan només faltava un minut per arribar al final del temps reglamentari. Malauradament, el seu tercer gol del curs només ha servit per posar emoció a l’últim minut.

La derrota fa que l’equip de José Valero descendeixi a la setena posició i acabi la jornada a tres punts de la Penya Esplugues, que és sisè. La quarta plaça que defensa el Futsal Aliança Mataró queda ja a sis punts de distància. En el següent compromís, el CFS Altafulla visitarà la pista del Jesús-Maria CE. El partit es disputarà el pròxim dissabte 12 de maig al Pavelló Col•legi Jesús i Maria.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla