Esports
Foto: CFS Altafulla
16 de setembre del 2024
El CFS Altafulla perd davant el CFS Vendrell en el quart partit de pretemporada (3-5)
Els d’Òscar Prieto han cedit contra un altre rival de Primera abans d’afrontar la darrera setmana del període de preparació
El Club Futsal Altafulla ha perdut aquest dissabte davant el CFS Vendrell de Primera Catalana en el quart amistós de la pretemporada, disputat al Pavelló Municipal d’Altafulla. La manca d’encert de cara a porteria ha tornat a condemnar als d’Òscar Prieto, com així ha explicat en declaracions a aquesta casa, mostrant-se, això sí, satisfet amb l’actuació.

Tot i la derrota, els groc-i-negre continuen competint i plantant cara davant rivals d’una categoria superior com és el cas del conjunt de la capital del Baix Penedès. Això genera cert optimisme de cara a l’inici de lliga, i tot i que Prieto reconeix que els jugadors “creuen que mereixen començar a guanyar partits”, també assegura que les ganes de jugar i competir continuen intactes.

Els bruixots afronten l’última setmana del període de preparació, que culminarà amb el partit de dissabte davant el CFS Riudecols, un altre rival de Primera Catalana. Serà el darrer test abans de la primera setmana de competició amb el debut set dies després a la pista del CFS Morell, que aterra, precisament, de Primera.
Òscar Prieto, entrenador del Club Futsal Altafulla
Òscar Prieto, entrenador del Club Futsal Altafulla
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla