Esports
09 de desembre del 2015
El CFS Altafulla perd per 2 a 5 en el partit ajornat contra el Ripollet
L’enfrontament li ha servit per preparar la cita del proper diumenge 13 de desembre a les 12h a casa contra Arenys de Munt
El conjunt Femení del CFS Altafulla no ha pogut sumar una nova victòria contra el Ripollet. El partit corresponia a la primera jornada de competició, es va haver d’ajornar, i no ha estat fins aquest dimarts que s’ha pogut disputar per motius de calendari.

Les noies han perdut per 2 a 5. L’altafullenca Meritxell Meroño aconseguia el primer al minut 8. Un gol, però, que uns segons més tard igualava el conjunt visitant, i superava amb escreix a mesura que avançava el partit. El segon de les altafullenques, obra de Susana Mallén al minut 38, ha estat insuficient per equilibrar el marcador.

Tot i la derrota, el combinat d’Arturo Tamurejo no baixa posicions a la classificació, i continua sisè amb 10 punts. Per contra, el Ripollet sí que escala llocs a la taula, i se situa segon amb 18 punts.

El partit d’aquest dimarts els ha servit per començar a preparar l’enfrontament del proper diumenge 13 de desembre a les 12 del migdia també a casa contra l’Arenys de Munt, quan reprendran el calendari regular.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla