Esports
Foto: CFS Altafulla
05 de maig del 2025
El CFS Altafulla, plegat de baixes, perd davant el Salou ‘B’ (9-1)
Els groc-i-negre no han tingut cap opció a la pista del líder, sobretot en la segona part
El CFS Altafulla, plegat de baixes, ha perdut amb estrèpit a la pista del líder, el Salou CFS ‘B’, amb un resultat de 9-1. El matx s’intuïa difícil en la prèvia per aquests condicionants i el context, i així s’ha confirmat amb el resultat més desigual de la J24 del Grup 11 de la Segona Catalana masculina.

Els groc-i-negre, malgrat això, han quallat un primer temps molt competitiu. No ha sigut suficient per evitar arribar al descans per darrere en el marcador amb els gols d’Alexander Díaz (7’ i 14’) i Eloi Cunill (14’). En el segon temps, però, Vladislav Barchenkov (26’) i Nil Manchado (27’) els han sentenciat en un minut.

L’altafullenc Jorge Carmona (33’) ha retallat distàncies amb el 5-1, però tot seguit Barchenkov (34’) i Manchado (36’) han ampliat la diferència. I ja en l’últim minut, David Mateo i Cunill han posat el colofó a la victòria dels salouencs tot just abans de visitar a la Pobla de Mafumet en el duel que els pot donar el títol de lliga i l’ascens.

L’Altafulla acaba la jornada com a vuitè classificat amb 29 punts, a un del Vila-rodona ‘B’. Precisament, el dissabte, a les 16.15h, reben als de l’Alt Camp amb l’opció de retrobar-se amb la victòria i passar per davant d’ells abans de l’últim cap de setmana de competició a la lliga.

Social
Et recomanem
17a Cursa 1 de Maig
1 de maig a partir de les 9:30h des de la plaça dels Vents
Organitza: Atletes d'Altafulla
Altafulla International Film Festival
Del 4 al 10 de maig al Casal Cultural La Violeta
Programació sencera a: www.altafullafilmfestival.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla