Esports
29 de novembre del 2016
El CFS Altafulla reprèn el bon camí amb una victòria per 3 a 4 a la pista del CatGas Energia
El conjunt d’Arturo Tamurejo manté el liderat de la Divisió d’Honor Catalana amb 19 punts, empatat amb el Sabadell
L’equip Femení del CFS Altafulla ha reprès el camí de la victòria. El conjunt d’Arturo Tamurejo s’ha imposat per 3 a 4 a la pista del CatGas Energia aquest cap de setmana, i ha deixat enrere l’empat a la pista del Sabadell i la derrota a casa contra l’Hospitalet Bellsport de les dues darreres jornades.

Els gols han estat obra de Susana Mallén, qui ha obert la llauna al minut 1 de l’enfrontament i ha remuntat un 3 a 2 en contra que ha acabat donant els 3 punts a les altafullenques.

A hores d’ara, mantenen el liderat de la Divisió d’Honor Catalana amb 19 punts, empatades amb el Sabadell, que té encara un partit pendent. També les segueixen de ben a prop Les Corts Ubae, terceres amb 16 punts i un partit menys, amb qui precisament es veuran les cares el proper cap de setmana.

L’enfrontament tindrà lloc el dissabte a les 6 de la tarda al Pavelló Municipal d’Altafulla.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla