Esports
Foto: CN Caldes
23 d'abril del 2018
El CFS Altafulla suma un valuós empat davant el CN Caldes
Les noies de José Valero empaten en un partit ple d’alternatives i escalen fins a la sisena posició passant per sobre la Penya Esplugues
El CFS Altafulla ha aconseguit un empat davant el CN Caldes en el partit corresponent a la 22a jornada de la Divisió d’Honor. Per tant, sumen un punt molt meritori davant el tercer classificat.

Les altafullenques s’han avançat en el marcador molt aviat. En el minut cinc, Adriana Pérez ha situat l’1 a 0 amb el seu 22è gol de la temporada. Una xifra que, per cert, la situa al quart esgraó a la taula de golejadors.

La resposta de les visitants no ha arribat fins ben entrada la segona part. Andrea Gomariz, una de les seves grans golejadores, ha fet l’1 a 1 en el minut 28. Cinc minuts després, Alma Cruz ha capgirat el marcador amb l’1 a 2. Afortunadament, la resposta de l’equip de José Valero ha estat immediata. Un minut després d’encaixar el segon gol, Susana Mallén ha perforat la xarxa de Lydia Martin i ha fet el 2 a 2 definitiu.

Amb aquest empat, el CFS Altafulla escala fins a la sisena posició, empatat a 32 punts amb la Penya Esplugues. Precisament, el conjunt espluguí serà el seu següent rival. El partit resultarà clau per decidir la diferència de gols entre tots dos equips. El partit es disputarà el pròxim diumenge a les 4 de la tarda al Pavelló les Moreres.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla