Esports
Foto: AEE Institut Montserrat
17 de febrer del 2017
El CFS Altafulla visita la pista de l’Institut Montserrat amb la voluntat de sumar els 3 punts i no perdre de vista el títol
L’enfrontament té lloc aquest diumenge a les 11:30h. El conjunt d’Arturo Tamurejo resta a l’espera de disputar el partit ajornat contra el Ripollet
L’equip Femení del CFS Altafulla reprèn la competició aquest diumenge a dos quarts de 12 del matí a la pista de l’AEE Institut Montserrat. Ho fa a l’espera encara de disputar el partit pendent contra el Ripollet de la passada jornada.

El conjunt dirigit per Arturo Tamurejo encara de nou el nou partit com una final. Tant l’equip tècnic com la plantilla són conscients que sumant de 3 en 3 des d’ara i fins a final de temporada els assegura el títol. I aquest és l’objectiu que es van marcar a l’inici de la campanya, en un primer moment molt agosarat, però que cada vegada està més a prop de convertir-se en una realitat. De fet, a falta de sumar el resultat contra les del Vallès Occidental, les altafullenques són terceres amb 29 punts, a només 1 punt del segon classificat, el Cervera Segarra; i a 6 del líder Sabadell.

Abans, el dissabte a les 9 del matí, l’Infantil Masculí visita la pista del Laguna CFS; i l’Aleví Masculí juga a casa en el mateix horari contra l’Alforja FS Groc.
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla