Esports
Foto: CFS Pardinyes
30 de gener del 2024
El CFS El Catllar Atlètic es retroba amb la victòria a costa del CFS Pardinyes (3-0)
Helena Boquet ha sigut decisiva per desfer el 0-0 amb una dobleta, mentre que Ester Gamarra ha completat la golejada
El CFS El Catllar Atlètic ha reprès la competició de lliga amb una victòria davant el CFS Pardinyes en el partit corresponent a la J10 de Primera Catalana. Després de tres derrotes seguides entre la lliga i la Copa Tarragona, en què van caure en les semifinals, per les catllarenques era capital sumar un bon resultat, i ho han aconseguit.

L’equip de César Silva i Eduard Cascales s’ha imposat per 3-0 a un rival, que ha anat de més a menys durant la primera volta. També era un partit important, perquè les lleidatanes tenien l’opció de posar-se a dos punts de les locals. De fet, el partit ha sigut, en global, igualat.
Després d’una primera part sense gols, Helena Boquet ha obert el camí de la victòria amb un primer gol en l’inici de la segona part, i un segon quan s’ha complert la mitja hora de joc. Ja en el darrer minut, Ester Gamarra ha completat la golejada.

El Catllar acaba la jornada com a tercer classificat amb 18 punts, a sis de la primera plaça de l’Almacelles, l’única que permet ascendir de categoria. El dissabte vinent, a les 16.30h, visita al Capçanes en un duel directe davant el quart classificat. Els dos equips estan separats per 3 punts.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla