Esports
Foto: CFS Torredembarra
29 de març del 2018
El CFS Torredembarra organitza el IV 12h Torredembarra Futsal Cup
El Pavelló Sant Jordi viurà dissabte una jornada completa amb la participació d’una desena d’equips
El CFS Torredembarra celebra el Torneig 12 hores Torredembarra Futsal Cup, que arriba a la seva quarta edició aquest proper dissabte. L’esdeveniment tindrà lloc al Pavelló Sant Jordi i donarà el tret de sortida a partir de les 10 del matí.

La competició constarà d’una lligueta i les eliminatòries finals. Tots els equips jugaran un mínim de tres partits.

Els organitzadors estan amb “moltes ganes, molta il·lusió i moltes energies”, com així ens ho explica Jeroni Rañé, president del CFS Torredembarra i un dels responsables del torneig. De moment, hi ha sis equips inscrits però s’espera arribar a la xifra de deu.

Les inscripcions encara romanen obertes i es poden formalitzar trucant al 670 377 913. El preu per equip és de 120 euros i les places són limitades. L’organització entregarà una copa al campió, al sots-campió i al millor jugador del torneig.
Jeroni Rañé, president del CFS Torredembarra
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla