Esports
Foto: CFS Torredembarra
05 de febrer del 2015
El CFS Torredembarra s’imposa per 3 a 2 al Catllar en la tanda de penals dels vuitens de la Copa Tarragona
L’eliminatòria dels quarts de final la disputarà el proper 14 de febrer al pavelló Sant Jordi contra l’Alforja
El CFS Torredembarra participa per segona vegada a la Copa Tarragona. El passat diumenge ja en va viure la primera ronda, els vuitens de final. Una eliminatòria molt igualada contra el Catllar que va culminar amb un 3 a 2 favorable als torrencs en la tanda de penals.
El president i jugador de l’entitat, Jeroni Rañé, s’ha mostrat molt satisfet pel resultat i pel passi a quarts de final, però, sobretot, per haver estat a l’alçada d’un equip de Divisió d’Honor.

Al voltant d’un centenar de persones han acompanyat ambdós conjunts aquest cap de setmana. Un públic que, probablement, repetirà el proper dia 14 quan el CFS Torredembarra s’enfrontarà a l’Alforja A, també de Divisió d’Honor. Serà a dos quarts de 4 de la tarda al Pavelló Sant Jordi. En acabar, s’enfrontaran el Vinyols i el Platense, també en l’eliminatòria de quarts de final d’aquesta Copa Catalunya.
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla