Esports
Foto: Bike Park Costa Daurada
28 d'octubre del 2020
El ciclista Axel Méndez, 4t a la Copa d’Espanya de Trial en la categoria Principiant
El torrenc ha aconseguit la mateixa posició en la prova final celebrada a Mazarrón, on ha lluitat fins al final per pujar al podi
El ciclista del Bike Park Costa Daurada de Torredembarra, Axel Méndez, ha clos la seva participació en la Copa d’Espanya de Trial amb una meritòria 4a posició en la classificació general de la categoria Principiant. Curiosament, el torrenc ha aconseguit la mateixa plaça en la prova final que s’ha disputat a Mazarrón (Múrcia) aquest cap de setmana. Méndez ha competit fins al final per intentar pujar al podi, però finalment s’ha hagut de conformar amb la quarta posició amb un total de 500 punts.

D’altra banda, Noemí Moreno ha participat en el Campionat de Catalunya de BTT a Mataró, però malauradament s’ha hagut de retirar per una caiguda i uns problemes tècnics a la bici.

El Bike Park Costa Daurada es prepara per acollir el Campionat d’Espanya de Trial el cap de setmana del 7 i 8 de novembre, sempre que la situació sanitària ho permeti. Des del club asseguren que a dia d’avui la competició segueix endavant perquè es tracta d’una competició d’àmbit estatal.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla