Esports
29 de maig del 2015
El Club Bàsquet Altafulla culmina la temporada amb la celebració de la III Diada de l’entitat
Tindrà lloc aquest dissabte a partir de les 9h i s’allargarà fins la tarda amb partits, concursos, música, i moltes altres activitats
El bàsquet tornarà a ser protagonista aquest dissabte a Altafulla. El Club Bàsquet Altafulla fa dies que treballa en els preparatius d’una nova edició de la Gran Diada. Enguany serà el tercer any que celebri aquesta iniciativa que serveix per posar el punt i final a la temporada. Una temporada que ja està pràcticament enllestida i de la qual la presidenta, Assumpta Tomàs, en fa una valoració molt positiva.

La jornada festiva d’aquest dissabte donarà el tret de sortida a les 9 de la nit i s’allargarà fins la tarda. Durant el matí tindran lloc al Pavelló, a l’Institut, i al Roquissar diversos partits dels diferents equips, que culminaran amb un dinar per recuperar forces. Ja a la tarda se celebraran diferents concursos, i partits amistosos, entre altres activitats. Més enllà de la diada d’aquest dissabte, l’entitat també treballa en la preparació del Campus d’Estiu.

El Club Bàsquet Altafulla celebra enguany quatre anys des de la seva creació. Es va posar en marxa la temporada 2011-2012 amb dos equips cadets, formats per alumnes de l’institut; i a hores d’ara compta amb més de 130 jugadors.
Social
Et recomanem
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
31 de maig d'11h a 13h amb sortida al Club Marítim Altafulla
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Jornades de tapes ‘La Xoixeta’
Fins el 7 de juny a 13 establiments d’Altafulla
Més informació i llibret de la ruta a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla