Esports
20 de febrer del 2015
El Club Bàsquet Altafulla no disposa del Pavelló Municipal aquest cap de setmana
L’Escola El Roquissar i l’Institut acolliran fins a set partits entre el dissabte i el diumenge
Coincidint amb la celebració de la jornada d’exhibició de ball de l’escola Dans Class al Pavelló Municipal, el Club Bàsquet Altafulla no podrà disposar aquest cap de setmana de les seves instal·lacions habituals. L’Escola El Roquissar i l’Institut acolliran fins a set partits entre el dissabte i el diumenge.

Al Roquissar, l’Aleví Femení 2 s’enfrontarà a l’Escola Joan XXIII (10:15h); l’Aleví Femení 1, al Sant Pau Apòstol A (11:30h); el Prebenjamí al CB Tarragona 1r-2n blau (11:45h); el Benjamí Femení, a l’AB La Salle de Tarragona 3r groc (12:45h). Pel que fa als partits de l’Institut, el Preinfantil Femení rebrà el Sagrat Cor TGN (10:15h); i el Cadet Masculí, al Reus Deportiu (11:30h).

A domicili jugaran l’Aleví Masculí contra el Claret (9h); el Cadet Femení A, contra La Selva 2 (9:30h); l’Aleví Masculí CET, contra l’Escola Els Àngels B (10:45h); el Benjamí Masculí, contra La Salle Tarragona 4t Blau (11:45h); i el Cadet Femení B, contra el Bàsquet Teresianes (12h).
Social
Et recomanem
Presentació dels Estudis Altafullencs 50
17 d'abril a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla