Esports
Foto: Club Excursionisme Torredembarra
16 d'octubre del 2025
El Club Excursionisme Torredembarra organitza la cinquena i última etapa de la ruta del Cister
La ruta, de 24 km i 540 metres de desnivell positiu, durà els participants des de Rocafort de Queralt fins al Monestir de Santes Creus
El Club Excursionisme Torredembarra proposa aquest dissabte 18 d’octubre una nova sortida per fer la cinquena i última etapa de la Ruta del Cister. El recorregut, de 24 km i 540 metres de desnivell positiu, començarà a Rocafort de Queralt i acabarà al Monestir de Santes Creus.

La ruta durarà unes 8 hores i arrancarà a les 8.30 h des de la plaça de l’Església de la localitat de la Conca de Barberà. L’expedició passarà per la serra de Comaverd i farà cim a la Roca del Cogulló. Ja de baixada, passarà pel Pont d’Armentera fins a arribar al monestir de Santes Creus. L’organització recomana dur esmorzar i un dinar lleuger.

Durant aquest 2025, el Club Excursionisme ha completat la Ruta del Cister, que uneix els monestirs de Santes Creus, Poblet i Vallbona de les Monges. La proposta ha combinant el senderisme amb la descoberta del patrimoni artístic i cultural present en tot el recorregut.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2026
Del 31 d'octubre al 15 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
Dia Internacional contra la violència envers les dones
25 de novembre de 2026
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla