Esports
Foto: Club Excursionisme Torredembarra
16 d'octubre del 2025
El Club Excursionisme Torredembarra organitza la cinquena i última etapa de la ruta del Cister
La ruta, de 24 km i 540 metres de desnivell positiu, durà els participants des de Rocafort de Queralt fins al Monestir de Santes Creus
El Club Excursionisme Torredembarra proposa aquest dissabte 18 d’octubre una nova sortida per fer la cinquena i última etapa de la Ruta del Cister. El recorregut, de 24 km i 540 metres de desnivell positiu, començarà a Rocafort de Queralt i acabarà al Monestir de Santes Creus.

La ruta durarà unes 8 hores i arrancarà a les 8.30 h des de la plaça de l’Església de la localitat de la Conca de Barberà. L’expedició passarà per la serra de Comaverd i farà cim a la Roca del Cogulló. Ja de baixada, passarà pel Pont d’Armentera fins a arribar al monestir de Santes Creus. L’organització recomana dur esmorzar i un dinar lleuger.

Durant aquest 2025, el Club Excursionisme ha completat la Ruta del Cister, que uneix els monestirs de Santes Creus, Poblet i Vallbona de les Monges. La proposta ha combinant el senderisme amb la descoberta del patrimoni artístic i cultural present en tot el recorregut.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla