Esports
04 de juny del 2015
El Club Marítim d’Altafulla organitza la I Lliga Americana Femenina de Pàdel
El campionat es disputarà el proper 20 de juny. Les inscripcions ja són obertes
El Club Marítim d’Altafulla aprofita l’arribada de la temporada d’estiu per ampliar el seu programa d’activitats més enllà de l’aigua. La primera d’aquestes propostes tindrà lloc el proper 20 de juny.
L’entitat posarà en marxa la I Lliga Americana Femenina de Pàdel. Les noies interessades en participar-hi no cal que tinguin parella per apuntar-s’hi. De fet, en cadascun dels partits que disputaran comptaran amb una nova companya, de manera que jugaran totes contra totes. Guanyarà aquella jugadora que acumuli més jocs al final del torneig. Cada enfrontament tindrà una durada de mitja hora.

Les inscripcions ja són obertes, i les sol·licituds per prendre-hi part es poden presentar a la secretaria de l’entitat. El preu per les sòcies és de 5 euros per persona.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla