Esports
Foto: CM Torredembarra.
10 d'agost del 2018
El CM Altafulla lluitarà per tornar a regnar en la Regata Desafiament davant el CM Torredembarra
L’organització a càrrec de l’entitat torrenca ha preparat una prova en format triangle olímpic convencional i una en format de travessia
El CM Altafulla i el CM Torredembarra protagonitzen aquest cap de setmana 11 i 12 d’agost una nova edició de la tradicional Regata Desafiament de Patí de Vela. Enguany, la cita arriba a la 15a edició i es disputa per primera vegada, des de fa nou anys, a les instal•lacions del club torrenc.

Cal recordar que la Regata l’organitza el campió de l’any anterior, que en aquest cas és el CM Torredembarra després de trencar l’hegemonia dels seus veïns d’Altafulla, que havien aconseguit set victòries consecutives des del 2009. D’aquesta manera, l’entitat de Torredembarra ha preparat una prova en format triangle olímpic convencional i una en format de travessia.

L’origen d’aquesta competició respon a la voluntat del CM Altafulla, el CM Torredembarra i el Club Vela Platja Llarga de fer difusió per evitar que es pogués perdre aquest esport. En aquest sentit, van crear una regata diferent perquè puntua per equips i el recorregut és una travessa pel litoral de la zona. En les darreres edicions, però, els tarragonins no han participat.
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla