Esports
Foto: CM Altafulla
14 de desembre del 2021
El CM Altafulla organitza aquest diumenge una regata solidària en favor de La Marató de TV3
El preu de la inscripció és de 10 euros, i tota la recaptació anirà destinada a la causa, que enguany se centra en la salut mental
El pròxim diumenge 19 de desembre se celebra la tradicional jornada de La Marató de TV3, que enguany posa el focus en un grup de problemes de la salut mental, que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la seva vida. Per contribuir a la causa, el Club Marítim Altafulla organitzarà el mateix dia una regata solidària per a qualsevol embarcació.

La proposta està dirigida tant als regatistes i socis del club, com a la resta de la població. El tipus de navegació entre Windsurf, Patí, Catamarà o qualsevol altre, és indiferent. El més important és participar i col·laborar.

El preu de la inscripció és de 10 euros, i inclou la botifarrada al final de la regata solidària. Tots els donatius aniran destinats íntegrament a La Marató de TV3.
Social
Et recomanem
43a Festa de l'Olla
21 de març a les 13:30h al Parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla