27 de novembre del 2015
El conjunt Femení del CFS Altafulla buscarà la tercera victòria de la temporada aquest dissabte a la pista del Sabadell
L’equip Aleví intentarà recuperar el camí de la victòria, i amb ell, el liderat
Encara amb el bon gust de boca de la que va esdevenir la segona victòria consecutiva de la temporada, és moment ara de tocar de peus a terra i tornar a encarar el nou enfrontament d’aquesta jornada amb la voluntat de seguir sumant punts i continuar escalant posicions a la classificació.
L’equip Femení del CFS Altafulla visita aquest dissabte a dos quarts de 4 de la tarda la pista del Sabadell, a hores d’ara tercer classificat amb 12 punts.
Abans, el conjunt Aleví de l’entitat rep l’Alforja a casa el dissabte a dos quarts de 10 del matí. Els altafullencs venen de perdre el liderat el passat cap de setmana a la pista del Nàstic, i esperen aquesta jornada reprendre el camí de la victòria. El seu rival és sisè amb 6 punts.