Esports
Foto: UE Creixell
03 d'abril del 2023
El Creixell debuta a la Copa Tarragona amb una victòria davant el Pare Manyanet (0-1)
El Catllar ‘B’ també hi competeix i s’ha estrenat amb un empat contra el filial del Morell (2-2)
La UE Creixell ha debutat a la Copa Tarragona amb una victòria per la mínima al camp de l’AE Pare Manyanet gràcies al gol de Santiago Ros en el minut 73. El triomf el situa com a primer líder del Grup 1, ja que el CE El Catllar ‘B’ ha empatat a dos gols al camp del CD Morell ‘B’ amb les dianes d’Ot Broch i Francesc Giménez.

L’entrenador del Creixell, José Miguel Reyes, ha dit que “l’inici del torneig ha sigut positiu”, malgrat les baixes que han tingut per diversos problemes. Pel que fa al partit, ha reconegut que ha sigut difícil i intens, i ha lamentat “les agressions verbals del públic local”, que han derivat en la seva expulsió.

La Copa Tarragona complementa al campionat de lliga als grups tarragonins de Quarta Catalana, que va finalitzar fa dues setmanes. La proposta, feta a última hora per part de la Federació Catalana de Futbol (FCF) ha estat rebutjada per la majoria d’equips, un total de 14, mentre que els 10 restant sí que han acceptat disputar-la. Entre ells, els dos representants del Baix Gaià.

La competició es disputa a una volta. En la segona jornada, el Creixell rebrà el filial del Morell i els catllarencs descansaran.
José Miguel Reyes, entrenador del Creixell
Social
Et recomanem
Plantada de telescopis per observar el cel d'Altafulla
22 de novembre a les 20:30h a l'ermita de Sant Antoni
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla