Esports
Foto: UE Creixell
17 d'octubre del 2022
El Creixell deixa escapar la victòria davant el Tàrraco i la Torre cau golejada davant el Cunit
L’Altafulla, que ha descansat, rebrà el diumenge vinent a les creixellenques en el primer derbi del curs
A la lliga Femení 7 TGN, el CE Altafulla ha descansat. Reprendrà la lliga el diumenge vinent amb el derbi contra la UE Creixell (19h), que ha ensopegat aquest dissabte davant el FC Tàrraco. Les creixellenques han deixat escapar dues rendes de dos gols, primer amb el 2-0 de Sílvia Porteros i després amb el 3-1 de Júlia Fàbrega, encaixant dos gols de Carolina Marín en el tram final del partit.

L’altre representant del Baix Gaià, la UD Torredembarra, ha caigut ha golejat contra el CF Cunit per 0-6. En aquesta ocasió sí que ha pogut completar un set titular, a més de tenir una reserva a la banqueta. Tot i això, les del Baix Penedès han sigut efectives i no li han donat cap opció.

La jornada ha clos amb l’Altafulla 3r i amb un partit menys respecte a la majoria. El Creixell és 5è amb 1 punt i també un duel pendent, i la Torre és 7a amb 1 punt. En la següent jornada, les blanc-i-blaves visitaran el San Salvador el dissabte, a les 19h.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla