Esports
Foto: UE Creixell
26 de març del 2021
El Creixell – Tàrraco, ajornat per prevenció davant un possible cas de la Covid-19
El filial del Catllar visita el camp del Cunit a la cerca dels primers punts de la temporada
La Federació Catalana de Futbol (FCF) ha suspès el Creixell – Tàrraco corresponent a la 3a jornada de lliga a Quarta Catalana després que l’equip del Baix Gaià comuniqués que un jugador de la primera plantilla tenia símptomes de la Covid-19. Tot i que el test d’antígens ha donat negatiu, l’ens federatiu ha decidit que el partit no es jugui, ja que l’afectat encara està a l’espera de la prova PCR. Ho explica l’entrenador, Miguel Reyes.

El jugador en qüestió no podrà entrenar fins a l’1 d’abril, sempre que la prova PCR surti negativa. Una prova de la qual estan pendent els seus companys d’equip. El tècnic, Miguel Reyes, ha reconegut que aquesta situació ha minvat la moral de l’equip, que veu com no són “capaços de jugar dos partits seguits”.

Qui sí que jugarà serà el filial del Catllar, que aquest dissabte (17h) visita al Cunit en un partit on ambdós buscaran els primers punts de la temporada. La diferència és que els del Baix Penedès encara no han jugat cap partit, perquè el de la primera jornada va quedar ajornat, i en el segon s’havia d’enfrontar a un Montblanc ‘B’ que s’ha retirat de la competició.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla