Esports
10 d'agost del 2016
El davanter Ike Uche entrenarà amb el Nàstic i podria incorporar-se a l’equip
L’exjugador de clubs com el Vila-Real, el Màlaga o el Recreativo ja s’ha deixat veure per les instal•lacions esportives
Ikechukwu Uche és el nom propi del dia a Can Nàstic. El davanter nigerià, ex d’equips com el Villarreal i el Màlaga, ja s’ha deixat veure per les instal•lacions esportives del Nou Estadi i podria convertir-se en el nou davanter que busca el conjunt grana. El nigerià entrenarà amb el primer equip de moment, abans de decidir si es queda o no a Tarragona.

Més enllà de fitxatges, el Nàstic de Tarragona disputa aquesta tarda a paterna a partir de dos quarts de nou de la nit, el penúltim enfrontament de pretemporada. Ho farà de moment amb les baixes de Pablo Marí, amb permís de club per decidir el seu futur, de Djetei, també amb permís del club, i Lobato, amb molèsties al peu.

Carlos García, exfutbolista de la Pobla que militarà aquest any a les ordres de Vicente Moreno, ha parlat sobre aquest penúltim test de pretemporada i sobre les seves opcions de tenir minuts aquesta temporada.

Un dels jugadors que podria debutar avui de grana és Juan Delgado, que ja acumula diversos entrenaments des de la seva arribada
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla