Esports
Foto: CE El Catllar
22 de gener del 2024
El filial del Catllar posa punt final a la ratxa d’imbatibilitat del Creixell (1-0)
La Nou suma un empat en la visita al Tarragona ‘B’ i puntua per segona vegada aquesta temporada (1-1)
Sorpresa majúscula al Grup 28 de Quarta Catalana, i en ple derbi del Baix Gaià. El CE El Catllar ‘B’, que es troba en la part baixa de la classificació, ha estat capaç de vèncer a la UE Creixell, que encadenava nou partits sense perdre amb un empat i vuit victòries. Ho ha fet amb un solitari gol de Marc Valverde, de penal, en el temps afegit.

El triomf fa que els catllarencs pugin a la tretzena plaça amb 11 punts, mentre que els creixellencs cauen a la sisena plaça amb 26 punts, quedant-se a quatre de la promoció. El diumenge vinent, els grocs repeteixen a casa contra el Tancat (12h), i els roig-i-negre ho fan a domicili, al camp del CF Banyeres (12h).

LA NOU TORNA A PUNTUAR

Una de les notes positives de la jornada ha sigut l’empat de la UE La Nou de Gaià, que ha puntuat per segona vegada en aquesta temporada amb l’1-1 que ha aconseguit en la visita al Tarragona FC ‘B’. Pol Pallarès (67’) ha igualat el penal transformat per Daniel López (37’) en la primera part.

Els nouencs continuen últims amb 2 punts, quedant-se a cinc del conjunt tarragoní. El diumenge vinent, a les 12h, visiten l’Athletic Segur en l’inici de la segona volta de la lliga.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla