Esports
Foto: Futsal Torredembarra (Arxiu)
20 de maig del 2024
El Futsal Torredembarra cau golejat davant la Barca Monistrol (13-0)
Els torrencs jugaven contra un equip que necessitava el triomf per assolir la permanència matemàtica
Nova desfeta del Futsal Torredembarra en el final de lliga al Grup 2 de la Tercera Divisió Nacional. Sense res en joc i amb l’objectiu de competir al màxim cada partit, els del Baix Gaià s’estan trobant amb equips que encara poden mantenir la categoria, i que així ho han fet pal·les quan els ha jugat contra ells. La Barca Monistrol FS no ha sigut una excepció.

Els torrencs jugaven contra un equip que necessitava guanyar per certificar la salvació, i així ha estat. Els locals han sentenciat el partit amb un marcador de 7-0 al descans, i en el segon temps han estat a punt de repetir-lo, quedant-se a només un gol de fer-ho. Francesc Rubio ha sigut el principal botxí dels blanc-i-blau amb quatre dianes.

La Torre es manté última amb 6 punts, i el dissabte vinent acabarà la lliga i dirà adéu a la Tercera Nacional amb la visita de l’ENFAF Andorra (19h). Serà també el darrer partit de Jeroni Rañé com a màxim responsable de la banqueta, com així ha anunciat a les xarxes socials.
Social
Et recomanem
JEP 2025: Visita guiada al fortí de la Coma de Guasch
12 d'octubre a les 10:30h des de l'ermita d'Altafulla
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Centre d'Estudis
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla