Esports
Foto: Futsal Torredembarra
15 de març del 2022
El Futsal Torredembarra despatxa al Morell i és 2n en solitari (4-2)
Els gols de Cristian Velardiez i José Arias en els últims 10 minuts desfan la igualtat de la primera part
El Futsal Torredembarra ha fet un pas de gegant en la lluita per pujar a la Divisió d’Honor, o com a mínim, per disputar la fase d’ascens. Els torrencs han superat aquest diumenge al CFS Morell per 4-2 i es consoliden en la 2a posició amb 4 punts d’avantatge respecte al Riudecanyes i una diferència de 5 amb el conjunt morellenc.

Com calia esperar, el partit ha sigut igualat, i els visitants li han posat les coses ben difícils al quadre dirigit per Jeroni Rañè. Tot i posar-se amb un marcador de 2-0 gràcies a Ismael Castillo i José Arias, el Morell ha restaurat les taules abans del descans. Els torrencs han hagut d’esperar als últims 10 minuts per certificar la victòria amb la diana de Cristian Velardiez i el segon gol d’Arias.

Els del Baix Gaià segueixen a 4 punts del CFS Roquetes, que s’ha imposat al Lligallos per 4-2. El pròxim dissabte visiten al CFS Rapitenc (19h), que es troba immers en la lluita per la permanència.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla